Thursday, April 9, 2009

SARI PERUTUSAN PENTING... :)

ha bace la perutusan atas tuh...macam ape ntah kan.. hahaha tapi kawan-kawan nie je la yang ade skang kat opis nie untuk aku mendesign mende alah nie... pakai template yang ade...

ah pedulik.. janji sampai msg yang nak disebarkan...

so... ehem2...
dah xberapa lama lagi nie aku da nak mengakhiri zaman kegemilangan gedix2.. (da kawen xleh gedik erk?) dengan ini hamba yang pecal ini ingin mengundang sekalian rakyat jelata. hehehe
oklah kawan2 ku 1st sekali sape2 yang xdpt kad jemputan tu mintak ampun mintak maaf... xsemua yang aku ade contact number korang. so di sini je la medium yang terbaik untuk aku menjemput korang semua...
dengan ini YANA n pasangan mengundang u all semua ke majlis kenduri kendara yang akan di adakan di tempat yang di sebutkan di atas... so pepandai la korang cr.. kalau yang duk kuantan confirm2 korang tau kan mane tempat tuh kan?? :)

diharap dengan kehadiran korang semua dapat memeriahkan lagi majlis tu nanti n sudah semestinya dapat jumpe ng kawan2 lain.. doakan semua nye berjalan ng lancar.. ok kengkawan hope dapat jumpe korang semua nanti....

jumpe nanti ye... wasalam

p/s: yang mane dapat kad tu nanti datang tau :) minggu depan aku poos kat korang..

2 comments:

Zezzatty said...

aunty,rayna nak kad..kalo xde kad cmne nak dtg :-(

azwinomar said...

kad ada kat paklang lah.. lupa bg aritu..

ha ha ha