Thursday, April 16, 2009

kamu aku dan dia

jeng2 its all about life film mempersembahkan:
baby comel yang bulat n montok
berusia 4bulan...
yg kanan tu adik yang kiri tu abang... :)
mereka berdua nie beza nye cume ari... HADIF lahir 03.12.08 RAYYAN pulak lahir 13.12.08
mereka berdua ialah anak comel yang berjaya menambat hati seisi keluarga...
sekelip mata aku rasa mase berlalu amat pantas.. masing2 da berusia 4bulan saat nie...
dah tua ke aku?? semuda (muda la kan) usia 24thn aku dah ade 2org anak buah?? OMG kejap je aku ade anak buah.. rasa mcm semalam baru aku kena buli ng abg yg berlagak ala2 pemerintah kuku besi.. n dah tentu la aku adik yg sentiasa kena menurut perintah dlm terpakse.. =p
kehadiran mereka berdua membuatkan seisi keluarga berkumpul n bersiap sedia nak dukung2 baby berdua nie....confirm budak nie hepi sbb xperlu merengek untuk minta di dukung... hehe
hati nie rindu pada kalian... nanti kite berjumpe ya wahai anak2 buah ku yang comel n montok2 ;)
sangat lazat menggomol kamu berdua..
tgu yer... nanti kite jumpe okey.... =)
see u =)

No comments: