Wednesday, April 29, 2009

rest...



lagi berapa ari tgl???


seari je lagi...


untuk kesekian kali nyer aku tetibe rasa penat sgt


menguruskan hal kawen nie mmg memerlukan ketahanan mental..


oMg.. xtau nak ckp ape..


walaupun aku terasa penat la nie.. tp ati aku bercampur baur..


hepi, takut, penat, debar n cam gelabah skit..


of coz la.. semua nye nak perfect...


nie pun di tambah ng cite pengapit aku yang sorang tuh...


aduhai.. bikin aku pusing.. huhuhu..


ape pun hope smua nye berjalan ng lancar n semuanya elok2 saja menjelang ari bahagia ku.


untuk d...


im so sory mungkin b penat sgt lately nie..


kalau2 ade bicara yg menghiris kalbu.. cewah cam lagu siti plak...


ape pun b mintak maaf sgt...


percaya la ape yang b wat semuanya untuk sesuatu yang bleh kite kenang sampai bila2...


b hope d paham b sgt2....


b mintak maaf yer...


so kengkawan...


arini blog nie akan bercuti rehat buat sementara waktu :)


1 comment:

anne saad said...

hahahhaha..citer pengapit yang pening!!sian ke mung..alhamdulillah..aku saksikan juga pernikahan kamu.moga kalian bhagia selalu.