Wednesday, July 1, 2009

TAG BY FYDA


TAG?? ok la.. ade kesempatan nie aku siapkan... :)
antara yang di soal siat oleh si fyda ialah:
1.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

a) si kecil molek yang da ade anak 2org comel n cute mcm mak dia...

b) dia satu2 nye kawan aku yang time tu kawen mase belajar n ngandung time belajar (xsbar btul nak kawen.. hehehhe)

c) dia pandai masak.. aku ingt pas dia kawen dulu, dia ajak makan kat umah makan mee soto.. sedap siot..

d) jauh merantau... org johor, belajar KL n nuw ikut laki ke sandakan plak

e) sekarang nie dia berkemahiran menjahit manik... huhuhu nnt aku antar tempah erk



2.Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya

a) suke dengar lagu..

b) suke main game dynomite (d kalah ng b kan??? xpernah dpt pecah rekod)

c) suke amik gambar.. sanggup berbaring atas jalan sambil snap gbr

d) suke minum air milo n teh

e) hobi skang mengindahkan rumah

f) suke ngusik laki sendiri sesambil wat muke annoying.. saje nak wat dia sakit ati .. hehe

g) suke makan udang... nie fakta ok...

h) fakta yang xdpt di elakkan... aku tetiba plak xlayan FS tp layan FB... camne tuh??

i) byk lagi la...

j) malas la nak tulis lagi... ;)

3.Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :

- ala yang nie.. sesape je la nak wat... tp... jap ....

- kak ayu
- anne
- emma
- fyda.. ko kena tag jugak haha

korang aku tujukan khas..

k dah setel.. sekian arap maklum

2 comments:

FYDA said...

hehehehe. tima kasih pn yana sbb buat homework... rajin tol.. anak saperlah ni.. hahaha.... aku tag ko, ko tag aku semula lak...takde keje ek.. nak kena gak ke aku wat tag yg sama utk ko ni????

lieYaNa said...

perlu...