Thursday, July 16, 2009

ACADEMY AWARD

berapa kali daaaaa kena jawab.. tp xpe.. untuk lu kak ayu.. gua sanggup!!!

1.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award.

KAYU

a) Seorang yang sangat seronok di peluk wink* wink*

b) Seorang yang HAPPY GO LUCKY n pada aku dia ade self confident yang tgi... (honestly beb)

c) Sangat sayang kepada anak2 buahnye... (lu bleh jadi mak yang mithali satu ari nanti.. n pls syg anak gua jugak kkkk...hihihih)

d) Sangat suke bergambar n berposing... (lu xyah nak nafikan la.. tgk je la gbr2 dlm FS lu n folder picture lu)

e) Sangat boros orang nyer!! hahaha n xcaya sudah.. tgk blog dia.. ape yg dia telah belanje kan?? hahaha. n satu lagi tambahann;

f) suatu ari nanti she become the businesswomen!!! yeaaaaaahaaaaaaa....
(aku doakan.. amin!!)


2. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya

a) i like photograhpy

b) Sangat suke makan udang!! ini fakta yg kekal

c) i like my car!! (walaupun gua da mencederakan beliau)

d) I think My D very the great man.. (yeahaaa i love u D)

e) I need and must to kick start a good bussiness to cover my future

f) Sedang angan kan sepasang anak kembar yg comel2 n bijak!!

g) Suke menyanyi menghiburkan ati sdr

h) Nak jadi kaya raya.. lagi kaya dr semua orang kaya di dunia nie.. (bleh???)

i) Nak g honeymoon ng kawan2.. hahahha kak ayu lu salah sorang yg gua aim.

j) Nie fakta yang xdpt di elakkan lagi.. gua adalah seorang isteri pada seorang suami..

2 comments:

MARSH MELLOW said...

yana puji aku..
nanti aku belanja yer..
err i hit for saga SE color red..
dah tengok ke.. hehe

kak ayu said...

yana , itu dell xps la..
new lappy like cherrry!