Tuesday, December 2, 2008

lagi Satu!!!


nie lagi satu untuk my future nephew yg nak kuar dari perut ibu dia xlama dah ... aku plak yg excited.. so far mak xde call lagi bgtau ape2... tp... semalam akak aku dah wat suspen. dia kata sakit sangat2... tp bila abang aku bawak g hospital.. nuthing happend...
baby tu sesaje nak main tendang2 perut ibu dia kot??? hehhehehe.. nakal sungguh kamu ya??

nway my future nephew.. kuarla kamu nanti dalam keadaan sempurna n sehat tubuh badan... n for my sister in law... i love u so much n hope so selamat semuanya.... baby selamat akak pun selamat... makcik to be xlama dah... xsabar aku nak tgk muka anak buah aku...

ape la gamaknye panggilan untuk mak and abah aku nanti, adik aku, n aku sendiri.. huuhuhuh.

opah?? nenek?? grandma?? mummy?? hahah?? abah plak tok ki?? wan?? aki?? tok?? hahaha lawaknye.. can't imagine langsung...yg adik aku nanti paksu ke?? ntah2 abg anak buah aku panggil dia nanti.. adik aku kan kecik lagi... yg aku nie nanti?? hehehe ape la anak buah aku panggil.. acik yana.... makcik? anty?? mama?? nasib nama panggilan dlm keluarga bukan lieya.. kalau x mesti anak buah aku panggil aku.. mama lieya..(mamalia) hahaha.suh dia panggil aku mama yana la... hehehe

ape pun hope semuanya selamat... yea222 nenek dapat cicit sorg lagi... bertambah besar la pola n hieraki kuarga kami.. hehehe insyallah semuanya ok... lahir la kamu sebagai anak yg soleh satu ari nanti.. aminnnnnnnn...

baby.. tu baju anty bg kat kamu yer... nanti kamu suh ibu kamu pakai kan yer.. nanti anty beli lagi erk.. tgu kamu kuar dulu k... see u soon dear...

No comments: