Friday, December 5, 2008

i Got it!!

ha dah tau da nama baby kat bawah nie... huhuu...
MUHAMMAD HADIF BIN MUHAMMAD KHAIRI
i also like nama nie.. hehehe. wat the meaning ya???
jap sms abang jap....
trrriiitttt (after 10second)
" matlamat ronaldo ku"
ape gile abang aku sorang nie?? aritu dia dah bikin gempak sekali... ari 1st anak dia lahir dia bgtau aku nama anak dia MUHAMMAD NABIL... ari nie dia bgtau td.. MUHAMMAD HADIF RONALDO. hehe sawan btul dia nie..
so aku anggap je la HADIF tu maknenya MATLAMATKU.
so nuw baby di bawah tu dah mempunyai nama berdaftar. hehe....
so baby... nanti la kite jumpe yer... insyallah nanti anty balik k... anty balik ng bakal uncle kamu... see u soon baby...
comel dia td.. aku wat 3G dapat tgk muke dia.. minum susu n mak ckp, baru lepas mandi petang... oloooloo comel nye kamu.... geram nak cubit2 pipi kamu.. nak cium kamu...
eh apesal aku plak yg excited nie?? huhu... xpe la... yg penting aku happy....tp bak kata mak... perasaan seronok tu xsama...mane nak same anak sdr ng anak org.. ye x?? ye aku akui... nie anak org paling lama pun aku bleh pegang je... tp kuasa veto di tangan mak dia.. hehehe.
oklah muhammad Hadif.. (ish mcm nama yg dlm dunia baru tu lak lakonan pierre andre)
"ape dia MUHAMMAD ADIF??? kap ba ra ka ta alif nun... KEBERKATAN!!!
ok baby... bye...

No comments: