Thursday, May 21, 2009

mane perginya???


ape kena ngena bunga nie ng tajuk entry kali nie???
ye kawan2 nie la bunga yang sangat2 kontroversi.. keh keh ayat xleh blah..
cerita nye bermula begini:
1. di dtgkan khas dr kuantan pahang (mcm la kat kl n putrjaya xde kedai bunga.. tp xpe saje je gedik nak suh gak mak bwk dtg dr sane)
2. bunga nie sampai ng selamat nye pada hari majlis dijalankan... (waaaa... cantik nyer rose putih.. xlayu pun kan??? tahan erk bunga nie.."kata2 mak andam aku")
3. bunga idup yang mendapat perhatian pada waktu majlis... (pinjam sat nak bergambar... xnak amik gbr ng aku.. tp nak amik gbr ng bunga je.. susu la nie:p)
4. sentiasa ade di tangan aku ketika majlis... (posing2 je tunjuk bunga, alkisahnye nak cover perut muncit aku nie je.. hahaha)
5. bunga nie di biarkan (bila dorang wat photoshoot dorang xmau guna bunga tu... i means certain part je yg pakai)
6. bunga nie tertinggal... (dlm syok2 bergambar.. sudahnye bunga yg dibiarkan nie terus di lupekan..tertingal la plak time g wat outdoor)
7. bunga yang ilang... (dah tgl tu maknenya kim salam la nak jumpe balik... g dewan amik2 brg.. bunga nie dah ilang ;( sian..)
8. hanya tgl gambar saja ( sempat posing kejap je ng bunga tu.. kat dewan ade la aku dan bunga yang lain semua xde bunga :( so sedey...)

ok sekian saje cite bunga n tajuk entry nie...

d bila nak belikan b bunga lagi???
"ape?? bunga??? xleh makan.. jgn mintak bunga.. mintak keny rogers..."
"ape?!!, yes.. b nak keny rogers.. jom this weekend nie..."
"kalau makan laju je" ;p
biar la.. lalalalallalala
geleng2 kepala (dlm ati berkata "makan je bini aku nie")
(dlm ati berkata " dia ngata aku la tuh..")

No comments: