Wednesday, May 13, 2009

Compliment

kegembiraan jelas terpancar...

dalam ke excited an aku mengupload gbr aritu lupe plak nak berterima kasih kat semua hehehe
maaf la yer..
di kesempatan ini:
special thanx for my mum yang banyak menolong dlm melancarkan perjalanan majlis nie..
yang mane terkasar or tersilap yana mintak maaf yer..
untuk abah pun same thanx for all support n big thanx kerana menikah kan yana.. i love u abah..
pada hari lahir abah 3 Mei yang lepas... complete la sudah sebuah keluarga... ade isteri, anak2, menantu laki, menantu pompuan, cucu... so hope tu semua adalah hadiah yang paling berharga untuk abah tahun nie... "nanti pakai baju yang kami hadiahkan tu yer?? hehehe"
untuk semua family yang lain, adik abg n kakak ipar thanx for everything... untuk adik thanx 2kali suap akak makan time pakai inai aritu.. u r my ever best lil bro.. untuk abang yang byk tolong walaupun kite bebel kat awk... n kakak ipar ku.. thanx untuk semuanye.. tolong betulkan gubahan hantaran, watkan bunga tangan, pakai kan inai n tolong pasang banner kat dewan. hehehehe
untuk all sedara mara yang byk membantu thanx jugak, untuk kawan2 yang ade dtg umah tolong2 ape yang patut, big thanx untuk nina n the geng... dtg nolong n nyebuk mlm sebelum nikah aritu.. mmg best la lepak ng korang... n semua la jiran yang xputus2 dtg umah menolong.. lbh2 lagi makcik kama... hehe bising ngan mak aku kat umah tuh... ape pun happening abis.. thanx semua...
pada semua kawan kawan yang dtg time kenduri aritu aku ucapkan terima kasih byk2... adiah2 yang korang bgi tu aku akan gunakan sebaik mungkin. bak kata zarol guna sampai jahanam... hehehe thanx.. yang mane dtg dr jauh pun special thanx for u all...
pendek kan semua nye kire nya aku mmg ucapkan berbanyak2 terima kasih la pada korang semua yang menjayakan semua persiapan n kelancaran majlis nie..
untuk fotografer aku gak erwin.tintacreative.com mmg best bangat shoot ng kamu.. setiap moment yang dirakam akan jadi kenang kenangan aku ng bard kelak...
thanx again...

No comments: