Thursday, January 29, 2009

MELAKA 2009




MENARA TAMING SARI... tu yg aku nak sangat pergi kat melaka baru2 nie..
huhuhu

and thank u kat family tersyg atas kesudian kalian semua bawak ku berjalan cuti raya cina nie..
hehehe.. untuk kesekian kali nye we all gath lagi ng family2 blah mak.. sgt sporting abis..
kami menghabiskan mase 3ari 2mlm.. sape kata xleh bercuti best2.. xyah kuar duit yg byk pun.(untuk aku la) aku xkeluarkan duit yg banyak pun untuk percutian yg bermakne ni.. cume duit brg2 yg aku beli untuk tunang tersyg je aku kuarkan.. (tp dia g PD.. xde beli ape2 pun untuk aku.. (T_T) )
bermakne la sebb aku kan duduk jauh ng family aku... sesekali dapat together2 sangat la bermakne buat aku kan?? n ape yg family aku n family uncle n anty aku wat nie adalah sgt bermakne buat generasi kami... untk mngeratkan silaturahim antara kuarga2 yg lain.. heheh... syok per...
kuarga kami sgt2 rapat... kami semua close to each other like adik beradik... xrasa pun cam org asing.. bila mende2 nie di praktikkan.. so semua nye rasa selesa untuk berkomunikasi... n ape yg penting... KERJASAMA... hehe
nway nape aku ckp KERJASAMA?? sbb... dorg2 nie la yg kena menjalankan tugas2 penting time wedding aku nnt... semua nye dah di sampaikan secara kasar.. tgl nak susun strategi je.. yaa ape lagi korang semua.. sila la pasang badan.. yg pompuan2 tu biase la kan.. mesti nak tempah baju, nak jaga muka xnak tumbuh jerawat, nak kuruskan badan.,.... semua nye nak bergaya time aku wedding nnt.. yg laki plak... dah tentu la nak cover macho kan?? nak pakai smart2 kan?? kalau bleh jerawat baru xmau tumbuh kan?? huhuh... xpe2 ade mase lagi... all the best untuk korg semua.. k?? hehe...
nnt upload lagi gbr yg lain.... weiihuuuu syiok nyer bercuti....

2 comments:

lilstitchy said...

huarghh bile g nih? my rumates went thre too! hehehe thanx for visiting my lilstitchy yana! come and join! baru lian ade kawan! haha

Nyze 二ザ Crazee said...

nice...

>.<