Saturday, January 24, 2009

1st Entry Untuk 2009...

apa nak bebel arini???
giles... selepas 24 ari aku bernafas dlm tahun 2009.. nie la aku rasa waktu yang paling lapang buat aku!!
last aku post entry 31 december 2008... hingga la semalam... aku xpunye waktu untuk relaks.. walaupun sejenak... melainkan aku pejam mata untuk tido...
apa yang aku wat sepanjang 24 arini??
1. close all file 2008 aritu....
2. wat updating untuk semua keje2 aku yang pending... (terutamanye yg melibatkan filing)
3. aku balik kuantan untuk uruskan hal perkahwinan aku....
4. sebuk bergaduh ng tunang aku....
5. sebuk ng email, call n sms semua org yang ade wat pakej kawen, katering, khemah n bla2222
6. sebuk g shoping barang hantaran... (bukan byk pun 2 3 brg je)
7. sebuk kuar masuk kedai emas....(tapi xbeli pun.. tgk je...)
8. sebuk ati aku meronta2 nak tukar wedding planner aku yang cam haram tuh....
9. dlm gaduh2 ng tunang aku..sebuk plan dia nye surprise birthday party (hope dia ingt selalu)
10. sebuk g beli brg untuk gift waktu wedding nnt.
11. sebuk contact ng wedding planner baru nak set date untuk discuss...
12. sebuk gaduh pasal cuti raya cina ng tunang aku.....
13. sebuk nak abiskan semua keje sebelum cuti panjang... (abis AL aku kena deduct)
14. sebuk melayan perasaan aku sendiri....
15. sebuk nak inform kat tunang aku yang kadang2 aku terasa ati ng layanan dia...
16. sebuk nak cr penyelesaian mcm ne nak balik kampung last2 minit nie
17. sebuk nak pujuk ati aku... " aku mampu wat sendiri tanpa dia disisi.."
18. sebuk pikirkan ape sudahnye susah senang ng ape yang aku wat nie....
19. sebuk pikir.. mcm ne nk mematangkan pikiran... n semoga tabah ng ape jua keadaan...
20. sebuk pikir camne nak setelkan hal kawen ne cepat2....aku nak tersenyum puas plak pasnie.
ha tgk...betapa aku bz sepanjang mase nie.... tu baru 20... mewakili 20 ari aku... yang balance tu aku bz tido kot... sebabb xmau sentiasa sebuk...
sekrang aku da ade kat dlm bilik aku sendiri... atas katil aku sediri n di depan laptop aku sdr....
aku harap cuti aku kali nie boleh membawa ketenangan kepada aku..... aku balik nie untuk aku simpan jauh2 bebanan perasaan yang aku tanggung... aku bawak balik n nak tglkan semua nye di sini.... aku nak lapangkan dada aku... lapang kan minda aku.... n aku nak pulang ke sane ng diri aku yang baru... biar semua nye aku kuburkan disini....
harap esok lbh baik dari ari nie... n kasih syg yang ade arini akan lbh n berganda pada ari esok!!

No comments: