Wednesday, November 5, 2008

KU BAHAGIA....

"Di atas bumi ini ku berpijak

Pada jiwa yang tenang di hariku

Tak pernah ada duka yang telintas

KU BAHAGIA..."



mcm best je dengar lagu nie pagi tadi.. hehehe syok gak layannnnnnnnn....terus tringat zaman2 muda dulu.. time cite nie ngah femes...AADC... uish time tu xsilap, aku br pas abis sekolah kot.. huhuuh ish lama benar time tuh...


time nie la femes la sesangat si Dian Sastrowardoyo ng si Nicolas Saputra... heheh cinta ng rangga... kuang2... ingt lagi abg aku 3kali tanya.. ape nama mamat tuh?? KERENGGA?? haha apalah abg aku nie.. kerengga plak.


"Dalam hidup ini

Arungi semua cerita indahku

Saat2 remaja yang terindah

Tak bisa terulang"

"Ku ingin nikmati

Segala jalan yang ada di hadapku

Kan ku tanamkan cintaku kasihku

Agar ku bahagia...."

yeahaaa... ape lagi... pada adik2 ku.. harungi la zaman remaja nie ng sebaik mungkin.. coz semua tu xkan berulang... soooo nikmati sebaik2 nye.... sebelum nak langkah ke alam dewasa nie...

aku nie ketegori ape erk... remaja lagi kot (aishhh org kata masuk alam dewasa umur 25thn.. aku xsampai lagi.. so remaja lagi la tuh... hehehe)

apepun... yg penting happy sokmo!!!



No comments: