Tuesday, November 18, 2008

Katak Oh KatOk



nape tetibe ade entry katak nie??? hahha aku nak cite skit nie... (1st mohon ampun dulu kat encik D... bukan nak mengaibkan... tetapi hanya untuk memenuhi ruangan ini n menjadi kenang kenangan) hehe.



aritu aku jalan2 ng tunang aku... syok2 sembang n bergurau senda.. tetiba xtau la nape dia bleh wat lawak spastik ng menunjuk kan ekspresi muka yg sebegitu... hahhahahha xtertahan gelak aku ketika itu... yg pasti dia telah mengembang kan idung dia like pic katok yg kat atas tuh...



aku tergamam n kepla hotak aku nie ligat memikirkan... "kat mane aku pernah tgk idung macam nie erk??".... lepas seketika berfikir... aku dah start gelak hampir terburai isu perut nie...



"apesal b?? nape b gelak mcm tu sekali???"

" lagi mau tanya nape org gelak mcm tuh"


" yela tp kenapa?? lawak sgt ke muka d??" (sambil dia buat lagi idung mcm tuh)


hahahhahahahhahahha (aku gelak lagi)


slow2 aku menenangkan diri n pegang muka dia. lalu aku pun berkata:


" wat lagi sekali d...."


ngan spontan n bangga dia wat lagi sekali....


"nak tau x muka d mcm ne??, pernah x bace buku ujang yg ade katun katak tu??"


hehehehehhehe(dia dah start gelak tersipu2)


"yg katak "makan budok" tu ke b?"


hahahahhahahah(same2 gelak)


yaaaa sekarang nie xtau la naper... bila aku kuar je ng dia....tu je la modal dia nak wat aku tergelak... asyik2 dia wat idung kembang tu...


so skang nie ade seorg "katak" menemani ari2 ku... hehehe


dunt mad me ya d... heheheh i lap u la.... chup2 (wahai katak menjelma la kamu menjadi seorg putera yg kacak!!! pling!! hahahaha)


peace!!


p/s : katak oh katak kenapa panggil hujan??? hehehe lalalallalalalalaala

2 comments:

katak© said...

ler... pasal ni ke yg ko sebok sgt soh aku carik... ceh...

lieYaNa said...

hehehe biar la...lalalala